sâmbătă, 12 iulie 2014

Texte 1 martie, mesaje 1 martie

mesaje 1 martieTexte 1 martie, mesaje 1 martie
Daca ai nevoie de texte de 1 martie sau mesaje de 1 martie pentru femei si domnisoare, am eu cateva exemple. Sunt mesaje de 1 martie pentru dame pe care le folosesc si eu in fiecare an. Nu uita sa trimiti aceste mesaje fie de 1 martie, fie de 8 martie. Sunt sigur ca vor fi bine primite. Cele mai misto mesaje de 1 martie mai jos:




  • Cu aceasta urare aduc primavara in sufletul tau: deschide-ti inima, fa loc clipelor frumoase!
  • Iti doresc un 1 Martie fericit si o primavara care sa iti bucure intregul an!
  • Asa cum scoate capusorul alb din zapada gingasul ghiocel, asa iti ofer eu tie timid acest martisor .
  • In Martie, iti doresc sa primesti atatea flori incat sa-ti faci gradina. Atatea felicitari incat sa ai vorbe bune pentru tot anul… Atata dragoste incat chiar daca ai da inapoi la fiecare, tot ti-ar mai ramane.
  • Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu