sâmbătă, 12 iulie 2014

Cum stergi prietenii cu Facebook Timeline

Cum stergi prietenii cu Facebook Timeline. Daca nu stii cum sa stergi prietenii din lista de Facebook care au Timeline, trebuie sa stiti ca nu este greu. Desi la inceput, am cautat si eu ce si cum pentru ca nu prea stau pe Facebook si pentru ca nu m-am obisnuit cu noua interfata Timeline.
  Daca vrei sa stergi pe cineva cu Timeline de pe Facebook, dai click pe numele lui. In dreapta ai optiunile Friends, Messenge si ai o steluta.Dai click pe steluta si ai mai multe optiuni Poke, Suggest Friends, Unfriend. Click pe Unfriend si gata.

 
Daca nu stii cum sa dai block unui user Facebook cu Timeline, sfaturile sunt aceleasi. Mergi la aceeasi optiune si sub optiunea Unfriend ai optiunea Block/Report. 
Succes. P.s Nu prea imi place noua interfata Timeline, dar asta este.

Un comentariu:

  1. Numai eu stiu cat am cautat pe net care sunt pasii pt a sterge un "prieten" de pe facebook . :)))) Articolul tau ma lamurit. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere