sâmbătă, 23 august 2014

Mesaje de iubire frumoase

Cateva mesaje de iubire frumoase. Sepoate trimite oricand un Sms de iubire astfel incat voi prezenta cateva mai jos. 
Astazi vom vorbi despre subiectul meu preferat:iubirea. O sa pun aici cateva mesaje de iubire ce pot fi trimise ca sms. Cele mai frumoase mesaje de iubire si cele mai frumoase declaratii de iubire ce pot fi trimise partenerilor. Poate ca uneori, chiar daca stam mult timp impreuna, este bine sa trimitem mesaje de iubire si declaratii iubitei sau iubitului, fie prin intermediul mail-ului, fie prin intermediul telefonului.

Oricum ati proceda, cu siguranta ca mesajele de iubire vor fi pe plac iubitei sau iubitului. Totodata, poti trimite aceste mesaje de iubire unei persoane pe care o simpatizezi sau chiar iubesti. Poate va fi impresionata de mesajul de iubire sau declaratia de dragoste si iti poate raspunde in aceeasi maniera.




In orice maniera ati folosi aceste mesaje de iubire, sper sa va fie de folos. Unele din aceste mesaje de iubire le-am primit si eu la randul meu de la iubitul meu.

Cele mai superbe mesaje de iubire, mai jos


Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-as dori sa traiesc o mie de ani

Daca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde iubirea, daca m-ai intreba ce fac, ti-as spune iubesc, daca m-ai intreba pe cine, as spune pe tine!

Daca sarutarile ar fi apa, ti-as darui un ocean intreg. Daca imbratisarile ar fi frunze, ti-as darui o padure. Daca dragostea ar fi spatiu, ti-as darui o galaxie. Daca prietenia ar fi viata, ti-as da viata mea.

As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei.Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!

As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer, sa le spun ingerilor ca si pe Pamant exista. Te iubesc!

Sunt un pupic mic si pufos.
Trimis de la stapanul meu.
Sa ma joc cu buzitzele tale dulci si pufoase.
Ce zici ma primesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu