vineri, 4 iulie 2014

Un fond de ten foarte bun - L'Oreal Le Teint

Un fond de ten foarte bun - L'Oreal Le Teint Accord Parfait
Azi dimineata am plecat hotarata sa-mi cumpar fondul de ten Revlon ColorStay despre care citisem si ma documentasem pe net. Foarte multe femei si fete s-au aratat foarte multumite de acest fond de ten. Ca Revonlon ColorStay acopera foarte bine (are o acoperire mare), ca rezista, ofera aspect de portelan. Am fost la mall si am incercat si eu testerle puse la dispozitie. Nu mi s-a potrivit nicicum. Imi spuneam : acum ce sa fac? ma documentasem doar despre Revlon Colorstay si MAC, dar am optat pentru primul din cauza bugetelui, 60 de lei.



Consiliera de frumusete imi spune sa nu disper. Sa incerc si fondurile de ten de la L'Oreal. Erau vreo 3 feluri de produse acolo. Initial, mi-a recomandat L'oreal infallible, despre care auzisem si eu ceva ceva. L-am incercat pe tenul meu foarte uscat si nu prea mi-a placut. Atunci am pus mana pe tester-ul cu L'Oreal Le Teint Accord Parfait. De cand l-am incercat, m-am indragostit de el. Pielea a devenit foarte catifelata, acoperea bine, avea si unele reflexii. A mai ramas sa-mi aleg nuanta. Am ales un N5, mai ales ca vine si vara. Sunt foarte incantata. Fondul de ten L'Oreal Le Teint avea un pret de 54 de lei, parca. In Cora, l-am gasit, deci m-am incadrat si in buget.

In fond, cred ca depinde si de textura tenului. Este un factor care conteaza foarte mult in alegerea fondului de ten. Deci cel mai bine ar fi sa le incercati pe tenul vostru prima data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu