joi, 17 iulie 2014

Statusuri de prietenie Facebook

Statusuri de prietenie Facebook
Aici ma voi referi la statusuri de prietenie adevarata pentru Facebook, care sunt foarte frumoase. Ai statusuri despre prieteni falsi,care tradeaza tot pentru Facebook. De multe ori suntem dezamagiti de prieteni sau din contra,suntem mandri de ei. Ai statusuri prietenoase de Facebook, statusuri nervoase pentru prieteni si tot felul. O sa revin si cu statusuri de nervi pentru Facebook.


Prietenii reperezinta o a doua familie o familie in care dragostea este neconditionata, bucuriile se impartasesc, iar necazurile se injumatatesc intre prieteni pentru a putea fi suportate mai usor



Una din cele mai mari bucurii ale acestei vieti este prietenia si una din bucuriile prieteniei este de a avea cui incredinta o taina.

Pentru fiecare dintre noi, prietenia inseamna ceva, fiecare ii da valente diferite. Si totusi, pentru cei mai multi, prietenia inseamna, de cele mai multe ori, TOTUL.

Nu-mi spune cum sa-mi aleg pretenii. Ma pricep la asta. Ca dovada, te-am ales pe tine.

Intr-o zi iubirea s-a intalnit cu prietenia; iubirea o intreaba pe prietenie:
-daca eu exist,tu ce rost mai ai?Prietenia raspunde:
-ca sa aduc un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima

Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si le voi face eu pe celelalte 99 pentru tine.


Prietenii adevarati te critica sa nu cumva sa ti-o iei in cap , prietenii falsi te lauda ca sa te faci de rahat…


Prietenii adevarati mi-au spus pe fata ce au avut de zis , prietenii falsi pe la spate m-au barfit

Prietenii rămân prieteni. Cei care nu rămân... înseamnă că n-au fost!

Daca prietenii tai cei mai buni te-au tradat, gandeste-te la cei care nu au facut-o si incearca sa-i tii cat mai aproape de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu