duminică, 27 iulie 2014

Recomandari benzi depilatoare pentru fata

Recomandari benzi depilatoare pentru fata
Benzile depilatoare se folosesc in principiu pentru a scapa de mustata. Stiu ca in magazine sunt benzi depilatoare care sunt recomandate in special pentru fata. De exemplu, benzile depilatoare Veet. Nu zic ca benzile Veet nu sunt bune, insa mie mi se par putine si destul de scumpe.



Atunci cum imi epilez eu firele de par de pe fata. Imi cumpar o cutie de benzi depilatoare de la Farmec pentru corp si le tai in marimea dorita. In sensul ca tai fasiile cu foarfeca atat cat am nevoie. Si ma tin luni intregi. Mi se pare o mare economie.
Insa atentie, benzile depilatoare de la Farmec(probabil ca e valabil si in cazul celorlalte marci) trebuie incalzite in palme inainte de folosire. Eu frec bine banda depilatoare intre maini si apoi o tai fasii. Nu folosesc benzi depilatoare pentru corp si picioare deoarece mi se pare ca dureaza prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu