vineri, 11 iulie 2014

Mesaje de scuze, mesaje iertare

Mesaje de scuze, mesaje iertareMesaje de scuze, mesaje iertare
Cateodata trebuie sa trimiti mesaje de scuze si sms-uri de iertare.Un mesaj cu iart-ma bine ales, iti poate aduce iertarea de care ai nevoie. Poate unii considera ca se injosesc daca trimit aceste mesaje de iertare. Nu este nimic rau in a cere iertare si scuze. Mai ales atunci cand ai gresit. Cu toate astea, unii dintre voi nu au inspiratie. Tocmai de aceea, am pus aceste exemple de mesaje de de scuze, mesaje de impacare si iarta-ma. Nu ezitati sa le trimite-ti fie prin mail, fie prin sms.





* Iubire, fara tine nu exist, esti lumina mea de dimineata, viata mea atarn-acum de un firicel de ata. Iarta-ma. Te iubesc!
* Despartirea de tine ar fi o pedeapsa mai grea decat moartea pentru greseala mea, dar pentru ceea ce a simtit inima ta – o merit. Te rog sa ma ierti!

* Printre lacrimi si durere incerc sa-ti mai alin din suparare, ti-am gresit foarte mult si acum iti cer iertare.

* Am gresit si imi pare rau. Nu am vrut sa te fac sa suferi. Voi asterne o mie da sarutari peste fiecare lacrima din ochii tai frumosi

* O sa te rog pana nu voi mai avea glas, o sa plang pana nu voi mai avea lacrimi, si o sa te iubesc pana cand voi muri… Te rog, iarta-ma !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu