duminică, 13 iulie 2014

Mesaje de impacare - mesaje iarta-ma

Mesaje de impacare - mesaje iarta-maCateva mesaje de impacare pentru cei isi vor dragostea inapoi. Trimite-ti mesaje de iarta-ma si impacati-va oameni buni! viata e prea scurta. Trimite unul din mesajele de mai jos persoanei iubite si impacati-va.

1.Promit ca de maine am sa fiu altul, am sa fiu asa cum vrei tu sa fiu, dar, mai intai, IARTA-MA!





2.Sa lasam in urma tot ce-a fost mai rau, sa uitam de necazuri si neintelegeri si sa privim inainte zambind.

3.Chiar daca am gresit, imi este greu sa recunosc dar o voi face pentru ca te iubesc si vreau sa ne fie bine. Iarta-ma!

4.Nu plange ca te-am inselat, Zambeste ca te-am comparat. Nu poate fi acum mai bine , decat sa ma impac cu tine.
Nu stati tristi, incercati sa reparati raul si trimite-ti mesaje de impacare persoanei pe care ati ranit-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu