luni, 14 iulie 2014

Mesaje de iertare, scuze, impacare

Mesaje de iertare - mesaje de scuze, impacare
Cu toti gresim in viata fata de persoana iubita, prieteni sau familie. Trebuie sa ne recunoastem greseala si sa ne cerem iertare. Poti face asta daca trimiti cateva mesaje de iertare, fie prin telefon, mail sau scrisoare(mai rar). Daca nu stii sa-ti compui mesajul, nu e problema. Pentru ca aici gasesti cele mai inspirate mesaje de scuze si regrete.

Pentru ca multi regretam unenele greseli. Stiti cum se zice: greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.  Exista posibilitatea ca, in cazul in care trimiti mesaje frumoase de iertare, mesaje in care iti cer scuze si spui ca regreti , persoana in cauza sa te ierte. Iata ce ti-am pregatit:







  • Despartirea de tine ar fi o pedeapsa mai grea decat moartea pentru greseala mea, dar pentru ceea ce a simtit inima ta – o merit. Te rog sa ma ierti!

  • Am adunat in suflet soapta vantului, pulberea stelelor, valul marii, fosnetul copacilor, picurul ploii si le-am transformat intr-un singur cuvant: iarta-ma !

  • Printre lacrimi si durere incerc sa-ti mai alin din suparare, ti-am gresit foarte mult si acum iti cer iertare.

  • As vrea ca zborul corbilor sa-ti ia lacrimile spre departari, iar porumbeii sa-ti aduca frumusetea prieteniei. Imi cer iertare pentru fiecare secunda in care te-am facut sa suferi.

  • Iubire, fara tine nu exist, esti lumina mea de dimineata, viata mea atarn-acum de un firicel de ata. Iarta-ma. Te iubesc!

  • Am gresit si imi pare rau. Nu am vrut sa te fac sa suferi. Voi asterne o mie da sarutari peste fiecare lacrima din ochii tai frumosi

  • O sa te rog pana nu voi mai avea glas, o sa plang pana nu voi mai avea lacrimi, si o sa te iubesc pana kand voi muri… Te rog, iarta-ma !

  • Sper ca aceste mesaje de impacare sa va ajute sa obtineti iertarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu