vineri, 18 iulie 2014

Mesaje de iertare pentru iubit

Mesaje de iertare pentru iubit. Aveti mai jos cateva idei de mesaje de iertare pentru iubit. Sunt de altfel mesaje de iertare pentru persoane iubita, mesaje care le trimite-ti atunci cand aveti diverse probleme. Din proprie experienta va spun ca, un simplu mesaj de iertare poate sa va ajute in rezolvarea problemelor. Desi prefer mesajele de iertare si mesajele de iart-ma simple,gen: imi pare rau, te iubesc, mai exista si alte mesaje interesante cu diverse texte pentru impacare.
Sper ca aceste mesaje de impacare si iertare pentru persoana iubita, sa va fie de folos

 Printre lacrimi si durere incerc sa-ti mai alin din suparare, ti-am gresit foarte mult si acum iti cer iertare. 

Ma doare lipsa ta ma doare si nu e bine, acum sunt in agonie si traiesc doar din amintirile cu tine. Iarta-ma! Despartirea de tine ar fi o pedeapsa mai grea decat moartea pentru greseala mea, dar pentru ceea ce a simtit inima ta – o merit. 




Pot indura orice tortura, orice pedeapsa, pentru greseala mea, inafara de una singura: despartirea. E mai presus de puterea inimii mele de a indura aceasta durere, iarta-ma iubire, te iubesc mult prea mult ca sa pot indura despartirea

Iarta-ma pentru ca nu am stiut sa te iubesc, iarta-ma pentru ca nu am acceptat ce m-ai rugat. Acum imi pare rau pentru ca imi dau seama ca te-am pierdut. Te iubesc. iarta-ma!

Cind gresim....sintem oameni Cind iertam ...sintem ZEI.... Eu am gresit asa ca te rog sa ma ierti


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu