joi, 31 iulie 2014

Mesaje de Buna Dimineata

sms-uri de Buna DimineataMesaje de Buna Dimineata
Nu stiu daca voi trimite-ti mesaje de Buna Dimineata. Eu trimit multe sms-uri de Buna dimineata iubitului pentru ca acesta sa-si inceapa ziua bine. Sa stiti, din proprie experienta ca un mesaj de iubire de Buna dimineata, iti poate face ziua mai frumoasa.
Si acuma sa revenim. Daca esti in pana de idei, ai mai jos cateva exemple de mesaje de iubire de Buna dimineata:


* Iubito, buna Dimineata. Te iubesc, in fiecare zi ma indragostesc ….de tine!
* Dragul meu, esti primul gand cand ma trezesc dimineata, esti ultimul zambet inainte de culcare. Esti tot ce am mai bun pe lumea asta…Buna dimineata
* Poti sa-ti spun in dimineata asta ca te iubesc ? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ? Pentru te voi iubi in fiecare zi din viata mea.
* Tu esti mai frumoasa ca o zi de soare. Buna dimineata iubire!
* Dimineata,langa tine, ziua paree mai senina, soarele mai stralucitor pentru ca tu esti soarele meu
* Buna dimineata. Am vrut sa-ti spun doar atat: pentru o lume intreaga esti o singura persoana. Dar pentru mine esti o lume intreaga
* Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa,m-as apleca asupra umarului tau,te-as strange in brate si as spune: uite asta inseamna!Buna dimineata,iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu