marți, 15 iulie 2014

Mesaje Buna dimineata iubire

Mesaje Buna dimineata iubire

Ador mesajele de Buna dimineata care imi sunt trimise de catre iubit. Trimiteam si eu cele mai frumoase mesaje de iubire dimineata inapoi. Astfel, am ajuns sa am o gramada de mesaje cu Buna Dimineata, mesaje care le puteti trimitei iubitei sau iubitului.

Nu am pus aici toate mesajele de dragoste de Buna dimineata, deoarece
unele sunt personale. Dar am ales cateva mai frumoase.

Cine zicea ca daca trimiti mereu sms-uri de buna dimineata sau noapte buna, la un moment dat va fi monoton, minte. Mie imi place inca sa primesc mesaje si sms-uri frumoase de Buna dimineata de la iubit si au trecut aproape 3 ani de cand suntem impreuna.



Te invit deci sa arunci o privire pe cateva mesaje si sms-uri de buna dimineata cu texte de iubire si declaratii.



  • Dragul meu, esti primul gand cand ma trezesc dimineata, esti ultimul zambet inainte de culcare. Esti tot ce am mai bun pe lumea asta...Buna dimineata

  • Iubito, buna Dimineata. Te iubesc, in fiecare zi ma indragostesc ….de tine!

  • Poti sa-ti spun in dimineata asta ca te iubesc ? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ? Pentru te voi iubi in fiecare zi din viata mea.

  • Tu esti mai frumoasa ca o zi de soare. Buna dimineata iubire!

  • Dimineata,langa tine,  ziua paree mai senina, soarele mai stralucitor pentru ca tu esti soarele meu

  • Buna dimineata. Am vrut sa-ti spun doar atat: pentru o lume intreaga esti o singura persoana. Dar pentru mine esti o lume intreaga

  • Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa,m-as apleca asupra umarului tau,te-as strange in brate si as spune: uite asta inseamna!Buna dimineata,iubire!

Daca stiti si alte mesaje , la fel de frumoase, cu texte romantice, lasati un comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu