miercuri, 25 iunie 2014

Statusuri de despartire triste Facebook, mess

Statusuri de despartire triste Facebook, mess
Ai nevoie de niste statusuri de despartire triste? Cateva statusuri de despartire pentru cei ce au decis sa treaca la un nou capitol in viata lor, separandu-se de persoana iubite Acestia folosesc statusuri foarte triste, cu tot felul de mesaje si astfel m-am gandit sa-i ajut. Astfel, mai jos ai cateva mesaje, statusuri de Facebook, mess foarte triste. Sper sa ajunga la cine trebuie.

1. Am intalnit un inger, mi-a soptit sperante, l-am privit orbind, m-a atins visand, l-am parasit plangand..

2. Am mai pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba ... te-am pierdut pe tine ...

3. Mult mai multi barbati si-ar parasi nevastele, daca ar stii sa isi faca bagajele.

4. Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine…



5. Hai ramai cu mine… Sau ramai cu bine… Poate asa-i mai bine… Daca nu-ti convine… nimeni nu te tine… Poti sa faci ce vrei de maine…

6. Nu merita sa plangi pt nimeni! Iar cel care merita, nu te va face sa plangi!

7. Ocaziile nu sunt pierdute, altcineva le va lua pe cele pe care tu le-ai omis.

8. Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume
O sa mai completez acest articol cu mai multe statusuri de despartire triste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu