miercuri, 25 iunie 2014

Mesaje si sms-uri de dragoste in limba franceza

Mesaje sms-uri dragoste limba franceza
Cred ca noi toti indragostiti am vrea macar odata sa vizitam Parisul. Pe mine ma atrage in principiu Franta si pentru ca am facut opt ani de limba franceza. Mi se pare o limba suava si o limba a indragostitilor. Acuma depinde si de fiecare dialect. Pentru ca limba franceza are mai multe dialecte. Daca nu ati avut aceasta materie la scoala, si vreti sa va impresionati iubita/iubitul cu mesaje si sms-uri de dragoste in limba franceza. Fiind specialitatea mea, o sa-mi fie fooarte usor sa va ofer mesaje si sms-uri de dragoste in limba franceza. Speram ca partenerii vor intelege, iara daca nu, exista siteuri de traduceri



  • La magie de tes yeux,
  • c'est dans leurs brillances,
  • Je veux te dire :
  • " la vie sans toi n'a aucun sens,
  • et je t'aime plus que tu pense

Traducere in romana: Magia ochilor tai sta in sclipirea lor. Vreau sa iti spun: Viata fara tine nu are sens si te iubesc atat de mult incat nici nu iti dai seama.

Alte mesaje si sms-uri de dragoste in limba franceza:

  • Je ne peux plus passer un jour,
  • Un jour sans voir tes yeux,
  • et entendre ta voix.
  • Tu es mon air.
  • Ma joie de vivre.

Traducere: Nu pot lasa sa treaca o zi fara sa-ti vad ochii si sa iti aud vocea.Tu esti aerul meu si dorinta mea de a trai.

  • Je t'aime.
  • Je t'aime très fort !
  • Mon ange,
  • Mon bébé,
  • Mon lapin,
  • Bisou très doux.
Si acum traducerea: Te iubesc. Te iubesc foarte mult. Ingerul meu, bebelasul meu, iepurasul meu..Pupicei dulci.

Acuma cand citesc aceste mesaje si sms-uri in franceza, realizez ce frumoase sunt. Cred ca am sa-i trimit iubitului meu unul.

  • Mon amour de ma vie, je t'aime plus que tout et je t'aimerais toute ma vie. Tu es le soleil qui éclaire mes journé et ma lune qui m'éclaire dans mes reves.

Traducere in limba romana:Dragostea vietii mele, te iubesc atat de mult si te voi iubi toata viata mea. Tu esti soarele care imi lumineaza ziua si luna care imi lumineaza visele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu