vineri, 6 iunie 2014

Sms-uri de dor - mesaje de dor

mesaje si smsuri de dor Probabil ca si tu ai trimis mesaje de dor. Sau ai trimis sms-uri de dor frumoase personei iubite. Am cateva mesaje de dor superbe mai ales pentru a-ti arata dragostea.
Cu toti care suntem indragostiti, stim ce inseamna sa fi departe de persoana iubita. Primele zile sunt suportabile, dupa care te apuca un dor nebun si ai vrea sa o vezi. Dar daca nu se poate, trimite mesaje si sms-uri de dor. Pentru a-i spune cat de mult o iubiti, scrieti mesaje de dor. Iata mai jos ce sms-uri de dor mi-au placut.

Mesaje si sms-uri de dor


  • Mi-e dor de surasul tau, mi-e dor de tine mereu, in inima mea trista tu o sa zambesti mereu.

  • Ma uit dupa tine si stau numai la fereastra...afara ploua si cerul plange pentru iubirea noastra

  • Chiar daca tu ai plecat, inima mea nu tea uitat te iubeste si la tine se gandeste.
Mie dor de tine dor de noi de clipele ce le aveam amandoi.
Eu aici, tu departe eu stiu ca nimic nu ne desparte,
Te simt mereu aproape si stiu ca intr-o zi vei reveni si ne vom iubi pana ce vom muri.

  • Mie dor de tine ,cand esti asa departe mie dor de tine cand esti langa mine ca nu imi vine sa cred ca te pot starage in brate. Te iubesc!

  • Sa imi aduc aminte de tine e doar o intrebare,sa te ating e doar unvis,sa te doresc e doar un gand scurt,iar sa te am imi este interzis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu