sâmbătă, 7 iunie 2014

Alimente bogate in calciu – surse de calciu

Alimente bogate in calciu – surse de calciu.  Am probleme cu lipsa de calciu cand eram mica. Desi incerc sa consum alimente bogate in calciu, unghiile tot nu vor sa creasca. Am citit totul despre sursele naturale de calciu, alimentele care trebuie consumate daca ai lipsa de calciu. In plus am luat si suplimente de calciu la indicatia medicului. 

 Cateodata am stari de oboseala si ameteala de abia pot sa merg pe strada. Astfel, medicul mi-a recomandat sa consum o serie de alimente foarte bogate in calciu in speranta ca problemele vor disparea. De aceea, vreau sa impartasesc cu voi mica mea lista cu alimente pe care le mananc .


Legume bogate in calciu: 
legumele cu frunzele verzi (morcovi, varza, gulie, conopida )
Lactate: iaurt degresat, lapte, unt si telemea 
Fructe bogate in calciu: mere, nuci, migdale .

Carne bogata in calciu: carnea de somon Acestea sunt alimentele bogate in calciu pe care incerc sa le consum cat mai des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu