marți, 17 iunie 2014

Rimeluri Avon - Cele mai bune rimeluri Avon

Personal, sunt multumita de rimelurile de la Avon. Am folosit rimeluri de la diverse firme, insa am ramas la Avon. O sa va zic si care sunt cele mai bune rimeluri Avon din perspectiva mea, dupa ce le-am testat. Ma refer aici la rimeluri care nu curg la contactul cu apa, care nu au aspect de incarcat si rimeluri care arata frumos pe gene. Iata ce rimeluri de la Avon, imi comand eu:

  • Rimel Avon Spectra Lash
  • Rimel Avon Super Full
  • Rimel Color Plump Out



Aceste rimeluri sunt cele mai bune de la Avon, parerea mea. Insa fiecare trebuie sa-si faca o parere, dupa ce le incearca. Este posibil ca noua brosura de Pasti, aceste rimeluri sa aibe preturi.

Rimeluri Avon - Cele mai bune rimeluri Avon







Sursa.Avoncosmetics





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu