miercuri, 18 iunie 2014

Modele unghii false- unghii false pictate superbe

Am uploadat o serie de modele de unghii false. Aceste unghii false pictate sunt absolut superbe. De fieca data cand am purtat unghii false, au fost pictate. Unghii false pictate cu stelute, unghii false pictate cu floricele sau alte lucruri interesante.


Nu folosesc foarte des unghii false, deoarece nu sunt obisnuita sa am unghiile mari. Cand imi pun unghii false stau si ma decid foarte greu asupra modelului. Apoi imi tai unghiile false destule de mult, deoarece nu pot sa le suport lungi. Oricum, unghiile false se pot cumpara de la magazine, insa trebuie sa ai grija cum le pui. Daca crezi ca nu poti sa-ti pui unghiile false acasa, nu te baga. Mai bine mergi la un salon de manichiura

Desi am primit cadou o gramada de seturi de unghii false(nu stiu daca sunt de calitate), nu m-am incumetat sa mi le pun acasa. Mai jos ai cateva modele de unghii false pictate. Unghii false cu stelute, floricele, bilute si multe altele.

Modele unghii falseunghii false stelute



Modele unghii false gelpoze unghii false

Modele unghii falseModele unghii false misto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu