joi, 26 iunie 2014

Mesaje, sms-uri de iertare

mesaje si smsuri iertare
Cu totii gresim, asta nu inseamna ca nu putem fi iertati. Daca ati gresit fata de cineva , puteti sa trimiteti mesaje, sms-uri de iertare. Chiar daca pe moment poate nu o sa fie bine primit, poate ca aveti noroc cu aceste mesaje de iertare. Daca ati gresit, voi trebuie sa faceti primul pas. Puneti mana pe telefon si trimiteti cateva sms-uri de iertare. Iata aici cateva idei:

  • Ma doare lipsa ta ma doare si nu e bine, acum sunt in agonie si traiesc doar din amintirile cu tine. Iarta-ma!

  • Am sa-mi petrec restul vietii scriindu-ti poezii de dragoste, numai sa ma ierti!



  • Sa iert eu nu stiu, dar iertarea ta o astept, te rog iarta-ma si invata-ma si pe mine sa iert, pentru ca te-am pierdut din vina mea si acum regret. Nu uita ca te iubesc!

  • Ma infior numai la gandul ca ma eviti, ca nu imi vorbesti si nici macar nu ma privesti. Te rog iarta-ma! Spune-mi ca totul va fi din nou ca inainte. Iarta-ma!


  • Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine .Dar un singur lucru insa stiu: mi-e tare dor de tine. Te rog Iarta-ma !!!

  • Pot indura orice tortura, orice pedeapsa, pentru greseala mea, inafara de una singura: despartirea. E mai presus de puterea inimii mele de a indura aceasta durere, iarta-ma iubire.

  • Chiar daca am gresit, imi este greu sa recunosc ; dar o voi face pentru ca te iubesc atat de mult si vreau sa fim fericiti impreuna. Iarta-ma !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu