miercuri, 28 mai 2014

Reteta de papanasi cu dulceata de capsuni

Reteta de papanasi cu dulceata de capsuni
Papanasii cu dulceata de capsuni au devenit desertul meu preferat de anul trecut de Valentine's Day. Am cautat o reteta simpla de papanasi, am gasit-o si mi-am incercat talentul culinar. Desi nu mi-au iesit papanasii de prima data ca la restaurant, am insistat si pana la urma am obtinut papanasi cu dulceata deliciosi.


Pentru papanasii cu dulceata, am cumparat urmatoarele ingrediente:

2 oua(eu am folosit de casa)
jumatate de kg de faina
350 de grame de branza de vaca
1 borcan de dulceata de capsuni(eu am avut dulceata facuta de mama)
200 de grame de zahar
2 plicuri de zahar vanilat
1 pliculet de amoniu
putin sare
smantana


Compozitia pentru papanasi:

Am faramitat branza de vaca. Intr-un castron, am batut bine oule si am amestecat cu branza faramitata.
Separat, in alt castron, am amestecat asa: faina, amoniu,zahar, zahar vanilat si sare. Am turnat prima compozitie(adica oule si branza) peste compozitia din al doilea castron.
Se amesteca bine si apoi se modeleaza papanasii dupa forma dorita. Se incinge ulei, apoi papanasii se dau prin faina si se pun la prajit. Cand capata culoare(ca la snitele de exemplu), se scot din tigaie.
Apoi eu mi decorez cu smanatana si dulceata de capsuni. Aplic pur si simplu aceste 2 ingrediente peste.
Sunt momente insa cand nu mai pun smantana si mananc doar cu dulceata de capsuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu