duminică, 10 august 2014

Recomandari filme de dragoste

Recomandari filme de dragoste
Sunt o mare devoratoare de filme de dragoste. Imi plac filmele romantice, filme de dragoste cu sau fara final fericit. Filmele de dragoste desi uneori triste,ma fac intotdeauna sa plang. Insa desi se intampla acest lucru, nu incetez sa ma uit la genul acesta de filme.

Filmele de dragoste aparute in ultimii ani nu prea m-au impresionat. Mi-au placut intr-o oarecare masura, insa nu m-au facut sa le mai vizionez inca 1 data. Dar eu am colectia mea de filme de dragoste superbe, filme
pe care poti sa le vezi impreuna cu iubitul sau iubita. Sunt intotdeauna binevenite.

Dupa cum spuneam mai sus, mi-am alcatuit o mica mica cu filme de dragoste sau cele mai frumoase filme de dragoste  pe care le recomand:



Cel mai frumos film de dragoste desi trist: 
Cold Mountain
If Only
Before Sunrise
Dirty Dancing
Sweet November
The Notebook
City of Angels
P.S. I Love You (mai nou din 2007)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu