luni, 4 august 2014

Prognoza meteo pe 10 zile

prognoza meteo pe 10 zileAm ajuns sa consult vremea.ido.ro si prognoza meteo pe 10 zile zilnic. Daca nu consult prognoza meteo in Romania pe 10 zile, pot sa am surprize. Inainte sa plec, ma uit cum va fi vremea pe 10 zile pe site-ul vremea.ido.ro. Prognoza meteo este clasificata dupa judetele Romaniei.

Acest site m-a ajutat chiar saptamana asta sa-mi fac anumite planuri. In sensul ca am vrut sa merg la strand in weekend dar prognoza meteo anunta vreme urata, astfel am preferat sa merg joi cand se anunta vreme frumoasa.

Nu ezita si tu sa consulti prognoza pe 10 zile chiar daca unii spun ca datele nu sunt corecte. Am comparat datele de pe site cu ceea ce se intampla cu vremea, cel putin in orasul meu si sunt corecte. In conditiile actuale nu putem vorbi de o vreme stabila. Astfel, inainte sa-ti faci tot felul de planuri (cum faceam inainte) arunca un ochi peste prognoza pe 10 zile. Recomand site-ul vremea.ido.ro pe care il folosesc eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu