joi, 14 august 2014

Poze modele unghii pictate

unghii pictateSe pare ca,  modelele de unghii pictate sunt pasiunea mea. Am schimbat deja cateva modele de unghii false. Ma plictises repede de unghiile false pictate. In ce sens?Azi vreau un model, maine vreau altul. Ciudat deoarece cativa ani buni nu am suportat ideea de unghii false.Ale mele erau foarte mici si chiar si in momentul asta, tastez foarte greu cu ele.


Am avut asa: unghii false cu flori, unghii false alb-negru, unghii false cu stelute, unghii false cu buze. Ca sa nu mai vorbim despre toate culorile posibile. Este bine ca mi-am gasit un nou hobby:unghii false, infara de internet si blog. In cele ce urmeaza, atasez o serie de poze cu unghii pictate (ce mi-au placut mie)

modele unghii pictate
modele unghii false


unghii false
poze unghii pictate

poze unghii false
Ultimul model de unghii false il am eu acum, dar probabil ma voi plictisi repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu