joi, 21 august 2014

Modele de verighete din aur alb

Cauti modele de verighete din aur alb sau galben pentru ziua cea mare? Te ajut eu prin intermediul catorva poze.

Din punctul meu de vedere, verigheta este un simbol al iubirii statornice. Trecand peste simbolul dragostei, verigheta reprezinta si un angajament fata de partenerul tau si de o viitoare familie. Astfel, cand iti alegi verigheta, trebuie sa fii constienta ca o vei purta poate toata viata. Ai grija ce model iti alegi, pentru ca este la fel de importanta ca rochia de mireasa.

In principiu, imi plac verighetele din aur alb. Asta nu inseamna ca nu mi-as alege si un aur galben daca mi-as gasi un model pe gustul meu. Prefer in principal modelele de verighete simple, dar rafinate.









Dupa o mica cautare pe internet, m-am oprit asupra unui articol de pe karena.ro, un site dedicat viitoarelor mirese si viitorilor miri, cu referire la verighete. Aici chiar am gasit cateva modele speciale de verighete din diverse materiale. O sa atasez mai jos cateva poze. Partea buna este ca daca va place un anume model, acestea se pot comanda pentru ca aveti numere de telefon, precum si site-uri de prezentare.

Nu uitati, verigheta, devine piatra de hotar a unei proaspete familii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu