miercuri, 13 august 2014

Mesaje haioase pentru prieteni

Mesaje haioase pentru prieteni

Ati primit vreodata mesaja haioase, funny cu diverse texte de la prieteni. Eu am primit si prima data am crezut ca sunt mesaje rautacioase. Am trimis la randul meu mesaje haioase cu diverse texte prietenilor si acestia s-au binedispus, nu s-au suparat.

Asa ca din cand in cand, mai trimit cateva un mesaj funny mai ales un prieten bun care trece printr-o perioada mai dificila.

O sa revin in curand si cu cateva avatare cu texte haioase pentru messenger, insa

nu am timp deocamdata sa le fac. Am observat ca prietenii mei folosesc avatare cu texte funny, realizate de ei sau nu si vreau sa-mi fac si eu cateva si sa le pun aici.


Cele mai tari mesaje funny pentru prieteni, le gasiti mai jos

  • Alo!Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun, operatorul imi zice "Abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!

  • Ti-ai facut operatie estetica cumva? Pentru ca am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof!

  • Studiile expertzilor au dovedit ca un handicapat citeste in acest moment un sms!

  • Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume. Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.

  • Intr-o zi iti vei pierde parul, dintii, banii, masina si chiar memoria. Dar un lucru sigur nu-l vei pierde: corpul tau sexy, caci nu poti pierde ceea ce nu ai!

  • Stiu ca iti este dor de mine de cand te-am parasit! Cu dragoste, CREIERUL TAU!

  • Pt un sarut tasteaza 1, pt o imbratisare tasteaza 2, pt o noapte de neuitat tasteaza 3, iar pt toate astea.. .te rog tasteaza numarul meu.

Astea sunt cele mai tari mesaje funny pentru prieteni care mi-au venit in minte. Sper sa le folositi cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu