vineri, 1 august 2014

Mesaje de dragoste - declaratii de dragoste superbe

Mesaje de dragoste  declaratii de dragoste superbeAceste mesaje si declaratii de dragoste superbe sunt ideale pentru iubit sau iubita. Nu se supara nimeni daca faci declaratii de dragoste zilnic. Dimpotriva. Mesaje prin mail , sms-urile de dragoste prin telefon vor aduce un strop de fericire in inima partnereului tau. Nu te inchide in tine, fii iubitor, romantic, trimite in fiecare mesaje de dragoste in care spui Te iubesc pentru ca nu este o rusine. Cele mai romantice si indragostite persoane fac asa.
Cele mai frumoase mesaje, declaratii de dragoste pe care le-am primit, mai jos:


Dragostea noastra a inceput ca o scanteie.Niciunul din noi nu a simtit cand sa aprins focul magic intre noi.Tot ce ne amintim e ca am fost rapusi de o dragoste de care nu ne putem vindeca.. Te iubesc

Tu esti raza de soare ce-mi incalzeste diminetile si steaua ce-mi vegheaza noptile de-a pururi. Te iubesc si te voi iubi pentru totdeauna



Nu-mi place sa spun povesti de iubire si nici declaratii siropoase. Cred ca este mai simplu sa spun TE IUBESC!

E trist ca azi sa nu fiu nimic, cand ieri eram toul.. din prima zi cand te-am vazut mi-au placut ochisorii tai, guritza ta…..acum totul e trist….eu sunt trista…si numai tu imi poti readuce zambetul.

Tu nu stii de mine..Nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu..eu te privesc si nu-mi ajunge..te simt si nu ma satur..te am si te mai vreau.

Stii alte mesaje frumoase de iubire si dragoste sincera?Scrie-mi un comment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu