marți, 5 august 2014

Aqua Carpatica pret, informatii

Aqua Carpatica pret, informatii
Ai mai jos cateva informatii despre apa Aqua Carpatica. Eu o consum dinainte de reclamele TV, si nu neaparat din cauza faptului ca Aqua Carpatica contine putini nitrati, ci pentru ca imi place ambalajul si gustul. Este un pic mai scumpa decat alte ape imbuteliate, dar se merita. Prima data am descoperit-o intr-un hipermarket, dupa ce m-am mutat intr-un oras nou.

AQUA Carpatica este o apa minerala naturala, natural carbogazoasa (CO2 100% natural), hidrogencarbonatata, magneziana si calcica, puternic mineralizata, lipsita de indicatori fizico-chimici si microbiologici de impurificare.




Ca si pret Aqua Carpatica. Cat costa o sticla de Aqua Carpatica? Depinde de unde o luati. Intr-un hypermarket cu preturi bune, am dat pe o sticla de 2 l unde la 3 lei si ceva . Nu stiu cat costa cea minerala, pentru ca nu consum.

In general, cand nu gasesc aceasta apa, mai beau si Borsec, care imi place de asemeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu