sâmbătă, 26 iulie 2014

Statusuri triste de despartire Facebook

Statusuri triste de despartire Facebook
Iata ca am ajuns sa vorbesc despre statusuri de despartire triste. Acum ceva timp am fost foarte suparata. De aceea, am alcatuit cateva statusuri foarte triste de despartire pe care le-am folosit pentru messenger sau Facebook. Nu rareori observ ca prietenii folosesc tot felul de statusuri triste de despartire sau separare. In functie de starea de spirit, utilizatorii folosesc statusuri de fericire, statusuri de necaz

sau statusuri de despartire.

Nu am ales intamplator acest subiect. Am ales sa vorbesc despre statusuri de despartire pentru ca m-a rugat cineva.

Exemple de statusuri triste de despartire




  • cand umbra viselor tale va rataci pe cai straine, intoarce-ti ochii spre trecut si aminteste-ti de mine

  • Ma indepartez incet , voi sterge tot, mi-e greu dar o voi face.

  • Dorul e focul in care ard sperantele ,dorintele ,durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile

  • Intr-o zi stiu ca voi inceta sa mai plang. O sa ma vezi zambind doar, iar pana atunci voi stii cum sa-mi ascund durerea.

  • Am mai pierdut inca o clipa ,inca un an ,inca o viata degeaba… te-am pierdut pe tine

  • Petalele care cad nu se mai lipesc, inimile care se despart nu se mai unesc, lacrimile care curg nu se mai opresc

  • Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume

Acestea sunt cele mai triste statusuri de despartire care mi-au venit in minte. Sper sa nu aveti de nevoie de ele pentru ca sunt tare triste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu