luni, 28 iulie 2014

Statusuri smechere pentru Facebook

Statusuri smechere pentru Facebook
Iata ca am ajuns si la statusurile smechere pentru mess. Am observat ca lumea cauta statusuri smechere in prostie. Astfel, statusurile misto smechere sunt in topul cautarilor pe google. De aceea, ma gandeam sa pun aici o serie de statusuri pentru Facebook smechere. Statusuri pe care bineinteles le folosesc si eu. Sunt statusuri cu diverse texte smechere, foarte interesante.

Si bineinteles, ca am observat ca si prietenii mei le folosesc. Desi mie mi se par mai mult funny decat smechere, aceste statusuri vor aduce un zambet prietenilor vostri. Ar fi foarte multe exemple cu statusuri smechere, insa eu am facut o mica selectie si am pus aici doar cateva mai misto. Daca stau sa ma gandesc, pot sa inventez sute de texte smechere si sute de statusuri smechere.




Iata mai jos ce statusuri smechere va recomand eu:

Ultima persoana care m-a deranjat e inca data disparuta.


Romania este tara in care barbati isi inseala amantele cu propriile neveste


O camila poate sa munceasaca o zi intreaga fara sea bea, eu pot sa beau o zi intreaga fara sa muncesc.


Nu am bani de status pentru ca i-am cheltuit pe avatar!


Am status smecher,dar nu vi-l zic!


Se spune ca dragostea e pe toate drumurile, se pare ca eu nu prea merg pe jos.

Nu invatza niciodata un porc sa cante , pierzi vremea si mai enervezi si porcul


Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu