duminică, 20 iulie 2014

Modele cercei de buric

Sa vedem cateva modele cercei de buric. Petru ca mie personal mi se pare ca un cercel in buric este foarte sexy si nu de prost gust, din aceasta cauza mi-am facut si eu unul acuma 6 ani. Si nici in momentul de fata nu am renuntat la el, face parte din corpul meu acum, asa consider.

 Prima femeie care a aparut in public cu un piercing in buric a fost Christy Turlinton la London Fashion Show, si din ce in ce mai multe vedete isi gauresc buricul. Procedeul nu e dureros, mai intai se curata zona, iar apoi cu ajutorul unei foarfeci speciale, se va tine si va marca locul gaurii si se va face o gaura cu un ac special de unica folosinta. Iar apoi cercelul va intra in gaura dupa ce acul a perforat pielea.
Este foarte important sa apelati la un salon specializat, pentru a se lucra cum trebuie, avand in vedere ca durata de vindecare a unui piercing in buric dureaza de la 3 luni la 6. Este foarte important de asemenea sa vedeti mai multe modele cercei de buric ca sa va alegeti ceea ce vi se potriveste. Iata ce modele recomand:

cercei_buric1
cercei_buric2
cercei_buric3
cercei_buric4




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu