duminică, 13 iulie 2014

Mesaje funny pentru prieteni

mesaje funny prieteniMesaje funny pentru prieteni ca sa-i mai inveseliti.Trimite mesaje funny daca te plictisesti. De multe ori am primit si eu mesaje funny de la diferiti prieteni si de fiecare data am ras cu lacrimi. Nu am trimis niciodata inapoi, pentru ca nu prea stiam ce mesaje funny sa le trimit si sa nu ma fac de ras. Iata insa ca mi-am salvat in calculator o gramada de mesaje super funny pentru prieteni, pe care vreau sa le impartasesc si cu voi.

  • Extraterestrii au venit sa caute noi forme de inteligenta pe pamant. Ascunde-te repede pentru ca ne faci de ras!


  • Aseara te-am cautat! Am vrut sa ma incalzesti,sa te simt aproape de pielea mea,unde ai fost….....pijama afurisita?

  • Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine:Daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o singura vesta de salvare…..Mi-ar fi foarte dor de tine!

  • Cand ma uit la soare,te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine!......... Da-te naibii la o parte din fata mea!

Mai multe mesaje super funny

  • Azi noapte am avut un vis umed despre tine... Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca.

  • De ce barbatii sunt ca si calculatoarele: sunt fara ajutor cand sunt aprinsi; au multe idei, dar nu stiu ce sa faca cu ele; imediat ce iti alegi unul, un model mai bun apare pe piata.

  • Vrei sa vii la mine pentru o pizza si apoi o partida de sex? NU? De ce? Nu iti place pizza?
Sper ca v-au placut aceste mesaje funny pentru prieteni, eu m-am amuzat copios citindu-le.

Un comentariu: