miercuri, 2 iulie 2014

Fond de ten L'oreal Infallible pareri

Fond de ten L'oreal Infallible
Mi s-a terminat fondul de ten de la Hemel. Am citit cateva pareri despre fond de ten L'oreal Infallible, despre care am auzit doar pareri pozitive si m-am hotarat sa-l cumpar. L'oreal Infallible pret -la 30 ml undeva la 65 de lei, deci pretul este bun comparativ cu altele. Iata cateva informatii despre L'oreal Infallible fondul de ten:

L'oreal Infallible fondul de ten ascunde semnele de oboseala si rezista pana la 16 ore.

Previne reaparitia imperfectiunilor si cearcanelor.




Mentine luminozitatea si prospetimea tenului.

Formula Infaillible contine o proportie ridicata de pigmenti care acopera si uniformizeaza culoarea pielii, rezista pana la 16 ore si iti ofera un ten perfect.

L'oreal Infallible este perfect pentru uscat, mixt dar merge si pe cel gras. Nu uitati sa folositi o baza pentru machiaj daca aveti un ten foarte uscat.

Cel mai probabil, acesta o sa fie fondul de ten pe care o sa-l cumpar.
Update! L-am cumpar. L'oreal Infallible este un fond de ten bun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu