vineri, 11 iulie 2014

Cum sa fac sa-mi creasca parul mai repede

Cum sa fac sa-mi creasca parul mai repede
Intrebarea asta am vazut-o peste tot. Si eu doresc sa ajut cumva parul sa creasca mai repede, deoarece l-am tuns intr-o perioada si acum il vreau lung, mai ales ca parul lung se potriveste unei forme a fetei rotunde.
Astfel, ca sa fac sa-mi creasca parul mai repede sau macar sa-l ajut, m-am decis sa :
- nu ma mai vopsesc o perioada,nici macar cu nuantatoare
- sa folosesc o data pe saptamana o masca alcatuita din : ulei de ricin+vitamina A+1 galbenus de ou(aplic la radacina ca vopseaua si dorm cu un prosop pe cap)
- sa-l nu mai intind si ondulez


- sa nu mai folosesc mult fixativ
- sa mananc mai sanatos
Cam asta fac si sper sa-mi creasca mai repede fiindca nu vreau sa dau banii pe extensii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu