vineri, 18 iulie 2014

Citate despre prieteni adevarati - statusuri prietenie Facebook

Citate despre prieteni adevarati - statusuri prietenie Facebook pentru cei care nu au inspiratie.
Cu totii avem prieteni. Avem prieteni adevarati sau prieteni falsi. Depinde doar de noi sa ne dam seama. M-am gandit sa pun aici cele mai frumoase citate despre prieteni adevarati si cele mai superbe statusuri despre prietenie adevarata.

Am vazut astfel de statusuri pe Facebook. Parerea mea este ca toata lumea are macar 1 prieten adevarat, un prieten care este alaturi

de tine si la bine si la greu. Dar sunt mai rari acestia.

Pentru acei dintre voi care doresc sa foloseasca statusuri despre prieteni adevarati frumoase pentru mess, mai joc v-am pus cateva exemple.

Pe celalalt blog o sa pun cateva statusuri despre prieteni falsi, pentru ca am vazut ca si acestea se cauta. Viata merge inainte, chiar daca prietenii ne dezamagesc.




  • Prietenul adevarat este cel ce stie totul despre tine si continua sa-ti fie prieten.
  • Un prieten adevarat plange alaturi de tine.

  • Un prieten adevarat este cineva care iti trece cu vederea esecurile si iti tolereaza succesul.(statusul meu preferat)

  • Prietenia este acea stare de bine inexprimabila de a te simti in siguranta cu o persoana, fara sa trebuiasca sa-ti cantaresti gandurile sau sa-ti masori cuvintele.
  • Prietenii raman prieteni. Cei care nu raman…inseamna ca nu au fost
  • Un prieten adevarat face cat 1000 de prieteni la distractie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu