sâmbătă, 19 iulie 2014

Cele mai triste statusuri mess

statusuri triste tristete mess messengerIti prezint aici cele mai triste statusuri pe care le-am folosit. Obisnuiesc sa folosesc diverse statusuri triste uneori. Aceste statusuri de tristete, sunt cele mai reusite. Cu toate ca nu mi-as dori sa ajungeti sa le folositi. Mai bine foloseste statusuri de fericire, dragoste.

Insa, cum viata nu este totdeauna roz, ti-am pregati o serie de statusuri triste, in caz ca ai nevoie de un umar pe care sa plangi. Pentru ca prietenii vostri cu siguranta va vor incerca sa va consoleze.

Doamne, stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot…



Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul

Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!

Am intrebari de pus ,raspunsuri de dat ,ganduri de ascuns, oameni de uitat!Va rog, lasati-ma in pace!

Cel mai trist lucru
in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva

A cazut si ultima petala de trandafir … s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna

Vreau sa fiu singur in pustietate, sa nu vad lumina zilei, doar intunericul adancul sufletului

Poate stii si tu alte statusuri frumoase triste.Lasa-mi un comment cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu