duminică, 6 iulie 2014

Care este cea mai buna pasta de dinti

Vreau sa vorbim un pic despre cea mai buna pasta de dinti in versiunea mea, dupa testarea mai multor game. In functie de preferintele fiecaruia si tipul danturii, se poate folosi orice pasta de dinti de pe piata dupa buget si altele. Insa personal, pana sa-mi  apara problemele cu dintii, eu foloseam orice gama de pasta de dinti.  Pentru mine nu prea conta pretul sau marca , important era sa fie pasta de dinti. Insa am inceput sa am grave probleme cu smaltul dentar, care se sfarma, sensibilate dentare si carii de colet care se formau rapid si am zis gata. Acord o atentie deosebita pastei de dinti. Avand probleme permanente cu dintii am fost la un medic dentist. Medicul dentist mi-a recomandat o pasta de dinti foarte bogata in fluor, si pe langa asta, mai fac si tratament o data la 6 luni cu fluor.


Astfel, v-as putea sa va recomand folositi pastele de dinti Sensodyne si Lacalut Aktiv mai ales daca aveti probleme. Inainte sa dispara sensibilitatea dintilor, foloseam mai des Sensodyne pentru dinti sensibili, cu rezultate super bune, bineinteles alaturi de tratamentele dentistului. Sensodyne costa in jur de 18 Lei, dar pretul este pe masura.



O alta pasta de dinti buna, bogata in fluor, atata de necesar smaltului dintilor, este Lacalut Aktiv. De aproximativ 4 luni folosesc aceasta pasta de dinti si pot sa zic ca acuma sunt multumita de dintii mei. Pentru mine nu prea exista diferente intre Lacalut si Sensodyne, si probabil ca voi ramane pe aceste doua marci deoarece se vad diferentele.
Dupa fiecare periaj folosesc apa de gura din aceeasi gama, inainte nu foloseam. Si bineinteles folosesc ata dentara, peria nu poate curata toate locurile mici unde pot ramane resturi alimentare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu