vineri, 25 iulie 2014

Bijuterii placate cu aur, bijuterii din argint

Bijuteriile din argint sau cele placate cu aur sunt un cadou bine ales pentru oricine. Stiu ca multi se intreaba, ce cadou sa-i cumpar prietenei, mamei, unei femei sau unui barbat. Eu merg intotdeauna la sigur si merg pe bijuterii. Nu aleg bijuterii extrem de scumpe, insa sunt atenta si aleg bijuterii argint cu stil. Bineinteles, inainte ma documentez. Ce fel de bijuterie prefera persoana respectiva? Prefera cercei, o bratara, o brosa, un pandativ etc. La cercei este putin mai greu, fiindca gusturile variaza. Unele iubesc si poarta cerceii mai mici ca dimensiune, altele prefera ceva foarte sofisticat. Eu sunt un caz mai rar, eu port orice fel de cercei. Lungi, drepti, rotunzi, cu clips, mici, chiar orice.

Iata un exemplu de cadou pentru dame. Cu o astfel de bratara, nu ai cum sa dai gres. Si vorbesc aici din punctul de vedere al unei femei.


O alta idee de cadou o reprezinta ceasurile. Din nou, o idee excelenta pentru a oferi o amintire frumoasa, eleganta, celor apropiati. Ceasul, un accesoriu util dar care iti poate oferi totodata eleganta si stil. Eu sunt foarte atenta sa-mi asortez ceasul cu tinuta. Ceasuri ieftine si frumoase gasiti pe link-ul de mai sus.

Dar ce spui de bijuteriile placate cu aur? Eu sunt Pro. Pentru ca sunt elegante. Poti alege diferite modele de bijuterii placate cu aur, la fel ca la cele din argint. Un alt aspect important al acestor bijuterii este pretul, avand in vedere ca toti avem bugete. Bijuteriile placate cu aur sunt ieftine, frumoase si elegante. Si eu am primit cadou astfel de bijuterii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu