joi, 5 iunie 2014

Poze amenajari interioare baie - Idei amenajari bai

Poze amenajari interioare baie - Idei amenajari bai
Inca de pe vremea liceului, am fost foarte pasionata de tot ce tine de arhitectura, amenajari interioare si altele. Inca nu am un apartament al meu, dar in principiu, am cateva idei de amenajari interioare si mai ales idei amenajari bai. 

 Pentru un apartament nou achizitionat, trebuie sa fiti foarte atenti ce amenajari interioare faceti. De aia o sa va arat cateva poze cu amenajari interioare bai, pentru ca este foarte important sa avem o baie pusa la punct. Oricum, imi plac foarte mult culorile inchise, pentru ca, culorile deschise imi dau impresia unei bai de spital. Acum depinde ce stil preferati: modern sau clasic. Eu prefer stilul modern.
Iata mai jos cateva poze cu amenajari interioare pentru baie:


Poze amenajari interioare baie
Idei amenajari bai

Poze amenajari interioare baie modernaPoze amenajari interioare baie clasica

 Idei amenajari bai moderne Idei amenajari bai clasice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu