luni, 16 iunie 2014

Perlele Avon autobronzante pareri

Pareri despre perlele Avon
Acum 2 luni mi-am cumparat perle autobronzante de la Avon si tot am vrut sa scriu despre ele. In cazul in care te intrebi cat de bune sunt perlele de la Avon si daca se merita sa dai banii pe ele, raspunsul este categoric Da. Eu sunt o persoana foarte pretentioasa cand vine vorba de cosmetice, insa acestea m-au incantat.

E vorba despre perle autobronzante care se folosesc singure sau in combinatie cu un fond de ten mat. Vara le folosesc singure, iar iarna aplic un fond de ten mat inainte. Am patit sa ma intrebe lumea; unde te-ai bronzat? Aveti grija insa totusi sa nu exagerati cu cantitatea aplicata.




Cum aplici fardul (perlele) Avon pe ten? Cutia vine impreuna cu un buretel, insa eu nu-l folosesc. Eu folosesc pentru aplicare o pensula groasa, speciala pentru asa ceva. Perlele rezista pe ten mult ore. Le recomand, mai ales cand trebuie sa participati la diferite ocazii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu