miercuri, 11 iunie 2014

Ostropel de pui - reteta ostropel de pui

Ostropel de pui retetaIn acest articol vom vorbi despre ostropel de pui. Pentru ca reteta de ostropel de pui este una dintre cele mai cautate retete pe internet. Si deoarece puiul este carnea mea preferata, m-am hotarat sa incerc aceasta reteta. In primul rand trebuie sa ne adunam urmatoarele ingrediente. Pentru un ostropel de pui delicios aveti nevoie de :
- aripi si pulpe de pui ( 500 grame)
- ardei grasi
- rosii (200 grame)
- ceapa
- 2 catei de usturoi
- faina
- patrunjel
- ulei, cimbru,boia, condimente pentru gaina si sare.
Uite cum prepar eu ostropelul de pui:



Portionez puiul, apoi tai ceapa si ardeii. Opresc rosiile, le decojesc si le tai in feliute. Sunt mai delicioase asa.
Am grija sa inabusesc carnea in ulei. Scot carnea de pui pe o farfurie . Apoi calesc ceapa, ardeii rosiile taiate felii si faina dizolvata in putina apa rece. Aceste ingrediente se fierb pana se obtine un sos,pe care il las sa scada treptat. Fac apoi putin mujdei de usturoi.
Aveti nevoie apoi de un vas termorezistent in care se pun legumele,si mujdeiul de usturoi. Dupa ce le-am asezat in vas, codimentez cu cimbru, boia, condimente pentru pui su gaina dupa gust si pun vasul la cuptor,unde il las aproximativ un sfert de ora.
Obtin astfel ostropelul de pui mult visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu