sâmbătă, 21 iunie 2014

Modele tunsori bob diferite forme

Modele tunsori bob diferite forme, pentru un aspect elegant. Desi imi place parul lung, nu am putut rezista tentatiei si mi-am ales cateva tunsori bob, am mers la coafor si mi-a iesit o tunsoare superba. Daca sunteti un dubii si nu stiti daca sa aplelati la o tunsoare bob, vi le recomand cu caldura. Arata foarte elegant, iar parul se aseaza foarte usor. Inainte sa ma tund, mi-am ales cateva modele de tunsori bob cu diferite forme, am printat pozele si am mers la coafor. Iar mai departe, s-a ocupat coafeza.

Tunsori bob asimetrice

Tunsori bob asimetriceModele tunsori bob diferite formeModele tunsori bob asimetrice



Tunsoare bob cu breton
Tunsoare bob cu breton


Tunsoare bob cu carare
Tunsoare bob cu carare

Tunsoare bob retro

Tunsoare bob retro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu