marți, 24 iunie 2014

Exemplu de scrisoare de intentie

Exemplu de scrisoare de intentie
Scrisoarea de intentie nu este un lucru de neglijat?Este bine sa trimiti o scrisoare de intentie chiar daca nu se cere?Da, este bine sa trimiti o scrisoare de intentie alaturi de CV. Ai mai multe sanse sa fii chemat la interviu. Pentru ca in zilele de azi este greu sa obtii un interviu. Ca sa nu mai vorbesc de obtinerea unui job.

Scrie o scrisoare de intentie buna,adaptata dupa cerintele si fisa jobului pentru care aplici.

Mai jos, iti ofer ca exemplu scrisoarea mea de intentie.


Ca urmare a anun?ului dvs. a? dori s?-mi prezint candidatura pentru pozi?ia de ........ in cadrul...............
V? rog s? primi?i, al?turi de aceasta scrisoare de inten?ie si un C.V. în care ve?i reg?si detalii legate atât de preg?tirea mea profesionala cât ?i de experien?a mea.
Imi place s? r?spund provoc?rii unor noi situa?ii ?i sunt convinsa c? voi putea face fa?? cu succes cerin?elor postului, deoarece sunt o persoan? dinamic?, creativ? cu o gândire strategic? si comunicativ?.
Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru obtinerea unui interviu, sunt disponibila in orice moment pentru a fi contactata in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.

Multumesc,

..................

Daca mai aveti si alte idei de scrisori de intentie, lasati-mi un comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu