duminică, 1 iunie 2014

Cum sa te bronzezi mai repede, sfaturi pentru bronz rapid

Cum sa te bronzezi mai repede si cateva sfaturi pentru bronz rapid. In sezonul de vara, atat femeile cat si barbatii vor sa fie bronzati. Si vor cat mai mult si cat mai repede.
Astfel, foarte multe persoane doresc sa obtina un bronz rapid. Personal prefer un bronz progresiv. Ce inseamna mai exact asta? In concedii sau cand am timp, stau la plaja doar dimineata intre 9 si 11 si eventual dupa masa. Insa va pot spune ca nu te poti bronza repede daca nu folosesti creme. Va pot spune ca am facut un mic test. Te bronzezi mai repede daca folosesti uleiuri si creme?Raspunsul este DA.

Un alt sfat: nu te vei bronza repede daca nu te uzi. Asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa mergi la o piscina, sa faci bai dese sau dusuri. Poti sa folosesti o sticluta cu pompita ( de exemplu cum sunt cele de la produsele pentru spalat geamuri). Ca sa te bronzezi mai repede, stropeste-te frecvent cu apa din sticla cu pompita. Asta cu siguranta iti va asigura o bronzare mai rapida pentru ca soarele absoarbe apa.



Sfatul doi. Foloste ulei pentru bronzat. Nu am o marca preferata insa intotdeauna folosesc ulei de plaja pe baza de masline. Cel mai bun ulei pentru un bronz rapid este uleiul de masline. Eu nu cred in acele mituri cum ca: daca ai o culoare a tenului mai deschisa, te bronzezi greu. Eu sunt blonda, ten deschis si in 3 zile ma innegresc. Dar am stat destul de mult la soare si am prins pigment.


Sfat. Nu te duce la solar CU 1 ZI INAINTE DE PLAJA. O sa te arzi groaznic. M-am ars si eu si retineti ca eu am pigment si ma ard foarte rar. Nu mergeti in fiecare zi la plaja la orele pranzului. Nu o sa obtineti un bronz care dureaza, o sa va ardeti.  Daca stati progresiv dimineata, o sa obtineti un bronz care poate sa persiste pana in luna octombrie. La mine asa a fost anul trecut.

Nu stati prea mult in soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu