marți, 14 ianuarie 2014

Reteta de lasagna cu carne, reteta italiana

Reteta lasgna cu carne deosebita
Am primit aceasta reteta de lasagna cu carne de la un italian. Sunt mare fan lasagna si stiu sa gatesc aceasta reteta. Lasagna cu carne de porc si vita este putin cam grea pentru stomac. Se poate face si cu carne de pui sau ciuperci dar nu prea imi place. Si pastele sau spaghetele, le fac tot cu carne de porc si vita. O sa vorbim in primul rand de ingrediente pentru lasgna si apoi o sa vedem cum se prepara. Aveti grija sa va adunati toate ingredientele necesare prepararii retetei de lasagna, deoarece dureaza ceva pana o puneti la cuptor si nu ati vrea sa mai faceti cateva drumuri la magazin.





Puteti face foi pentru lasgna acasa din faina, oua, etc, insa va recomand sa le cumparati din comert. Personal, am facut foi pentru lasgna acasa si mi-a luat aproape jumatate de zi prepararea lasagna. Astfel, a doua oara cand am facut lasagna, am cumparat foi de lasagna Monte Banato. Nu se gasesc peste tot, eu le-am luat din Carrefour.
Hai sa vedem in continuare cum se prepara lasagna cu carne. Pentru a prepara lasagna trebuie sa prepari doua sosuri(un sos bechamel pentru lasagna si un sos bolognez)

- 400 grame carne de vita amestecata cu porc
- 2 cepe
- o cutie de foi de lasagna
- unt
- 200 grame parmezan ras
- 400 grame mozzarella
- 2 cuisoare
- putin busuioc
-piper
- 400 ml de sos rosii
Pentru sosul bechamel folosesc aceste ingrediente:
2 linguri de faina
50 de grame de unt
putina nucsoara(da o aroma speciala)
sare
3 pahare de lapte
Cum faci sosul bechamel? Topesc untul peste care adaug faina, dar trebuie amestec mereu sa nu se prinda de vas. Se adauga lapte turnand trepatat si mestecand mereu. Cand sosul s-a ingrosat, adaug sarea si nucsoara(dupa gust). Aveti grija daca gustati sa nu va ardeti



Sosul bolognez se face astfel: Calesc ceapa, adaug carnea si las putin sa se rumeneasca. Adaug putina apa, sare, piper si las sa fiarba. Cand consider ca s-a rumenit destul, adauga sosul de rosii, 2 cuisoare, o lingurita de busuioc si las sa fiarba in continuare. Dupa care iau vasul de pe foc.

Se ia o tava(preferabil teflon), pun o folie de aluminiu dedesubt si o ung cu unt. Pun un rand de foi de lasagna, sos bolognez, sos bechamel si mozarella rasa. Apoi repetati pana se umple tava. Deasupra pun mozzarela si parmezan, acopar tava cu o folie de aluminiu si o pun la cuptor. Verific daca sunt fierte foile de lasagna cu o furculita. Cand sunt aproape fierte, dau la o parte folia de aluminiu ca se rumeneasca.

Pofta buna la lasagna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu