marți, 15 iulie 2014

Informatii cartela Orange cu numar

Informatii cartela Orange cu numar
De curand, ma gandesc sa-mi cumpar o cartela Sim Pre Pay de la Orange.  O carte noua cu numar, am vazut ca au oferte foarte bune. Cat costa o cartela Orange cu numar? Undeva la 22 Ron, depinde de unde ti-o achizitionezi. Aici ma refer la aceea cartela cu 5 Euro credit. Ai o gramada da minute in reteaua Orange, minunte nationale si multe altele.

Cartela SIM PrePay de 5 euro are inclusa  optiunea cu 2000 minute sau SMS in retea, plus 100 de minute sau SMS na?ionale. Poti sa schimbi minutele si sms-urile in credit, insa doar daca NU AI FOLOSIT DIN ELE. Trimiti un SMS gratuit la 321 cu textul CREDIT.

Credit initial  al cartelei Sim Orange este activ 60 de zile din ziua efectuarii primului apel.




Cum poti pierde numarul Orange? Daca  timp de 3 luni nu primesti  sau nu initiezi nici un apel taxabil, cartela ta SIM va fi dezactivata si iti vei pierde numarul de telefon.

Cat costa sa inlocuiesti o cartela Orange ?

Este gratuita daca ai vechime mai mare de 1 an in reteaua Orange, un consum mediu anual mai mare de 40 EUR si nu ai mai beneficiat in ultimii 2 ani de o inlocuire gratuita a cartelei SIM.

Daca nu indeplinesti conditiile de mai sus, trebuie sa platesti o taxa pentru inlocuirea cartelei Orange furate, deteriorate. Acesta taxa este de 8,68 Euro.

Unde iti poti inlocui o cartela Orange deteriorata? Eu am inlocuit-o la un Orange Shop.  Mi s-a inlocuit cartela Orange pe loc, am avut nevoie doar de buletin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu